My photo
Papar, Sabah, Malaysia
Daughter to a lovely parents. A sister/friend/teacher-to-be. Akim's Ucuk.

Saturday, December 31, 2011

aku dan azam baharu :)

Halu-halu bloggers sekalian :)
bersua lagi kita dalam entry yang terakhir buat tahun 2011 ~

bertarikh 31 Disember 2011 ,
penutup bagi tahun yang penuh suka duka buat diri ini :)

aku belajar menjadi seorang yang terbaik sepanjang tahun ini (mungkinlaa) ~
terlalu banyak suka dan duka yang menghiasi hari-hariku yang banyak dihabiskan berjoli bersama rakan-rakan :)

tahun ini juga aku menghadapi ujian demi ujian yang sesekali buat lutut gegar bagai nak rak ~
contoh paling mantap ?
gggrrrrr ! SPM !!!!

tapi , syukur ke hadrat-Nya . semua itu aku dapat jalani dengan tabah :)
berada di samping keluarga , rakan-rakan dan juga si dea yang tersayang buat aku lagi kuat
(^______^)v

so, untuk tahun yang bakal menjelma ni.. 
sudah banyak azam baharu yang meronta-ronta minta dilaksanakan :)

itu termasuklah, nak jadi lagi kurus ah ! ggrrrrrr ~
sudah tersimpan dan terkubur dalam diri azam yang ini! aduuii ~
teringin nak menggayakan baju-baju yang cantik ! HAHAA ~

entahlah! apa-apa pun azam aku untuk tahun yang baharu ini ~
aku cuma mengharapkan yang terbaik buat diriku, keluarga, kawan-kawan dan si dea :)

yang telah berlalu, biarkan terus berlalu :)
harap aku dapat lupakan semua perit yang aku lalui sepanjang tahun ni :)
tahun depan, mesti lagi baik kan?

so, keep it up! keep on moving life :)
and, untuk bloggers sekalian , apa pun azam korang untuk tahun 2012 , hope semua tu korang dapat laksanakan :)

akhir kata sebagai penutup entry yang agak kering dengan idea yang bernas ,
lebih baik sampai sini shaja untuk kali ini .
kang aku merepak meraban pulak dah :)

so, semoga berjumpa lagi di tahun hadapan dengan himpunan entry-entry aku yang lagi munasabah!

itu pun kalau diizinkan-Nya ~

Salam 1 Bloggers !





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...