My photo
Papar, Sabah, Malaysia
Daughter to a lovely parents. A sister/friend/teacher-to-be. Akim's Ucuk.

Thursday, December 15, 2011

Itu Ini Ragam KAMI ! ;)

Salam !
Hallu hallu Bloggers sekalian !

ceittt ! dah beberapa hari tak conteng-conteng :)
al maklum , serangan bertubi-tubi dari mr. batuk dan mr. demam melanda :/
tak larat nak celik kan mata duk menghadap laptop !
haishh ~

tergolek-golek atas katil lagi larut-larut malam ni :)
sambil tunggu game habes didownload :/

sambil terguling-guling ,
fikiran jauh menerawang :D
hahaaa . berangan lagi :)

~~~~~~

duk teringat si dea ~
bila dah tatau idea apa lagi nak sakat my mr. A 
mesti aku duk minta macam-macam kat dea !

ishhh ! dea sayang aku . so ?
dea mestilaa ................................
TAK BAGI PUNYA !

sobs sobs sobsss :/ 
penat kot duk minta macam-macam !
ggrrrrrrrr =='

bila dea tak peduli ,
aku terus tarik muncung panjang-panjang walaupun dea tak nampak :)
( merajuk laa tuuu . hehee )

nak tau apa impian KAMI ?
( actually , lebih kepada impian aku sorang ! hahaa )

~~~~~~
* Permintaan Aku ! *

 1. BANGLO DUA TINGKAT ! :) 

( pedulikan kelibat manusia berbaju pink itu ! perhatikan rumah sahaja . HAHAA ~
ehsan dari pakcik Google )

kayy , ni yang aku selalu duk rengek-rengek kat dea . ggrrr ! aku nak kami ada rumah banglo sendiri :) nak rumah yang besar . aku nak decorate cantik-cantik ! hehee :) kalau susah sangat nak hias , panggil Eric Leong pulak wat surprise ! hebat tak ? HAHAA ~ sangat laa bercita-cita tinggi dan besar :/
tapi , dea selalu kata " buat apa nak ada rumah besar-besar . tinggal flat cukup " . then , aku tarik lagi muncung panjang-panjang mengalahkan itik ! HAHAA ( tipuuu ! )


 2. HONDA CIVIC ;) 

 ( ehsan pakcik Google )

nii lagi satu ! beria-ia aku kata kat dea . nak ada kreta ni pulakk ;) HAHAA . mesti aku bangga kalau dapat kreta ni . haishh ! confirm , bulan-bulan dea tak makan kalau amek keta ni sebijik :/
then , macam biasa . dea kata dea pun dah ad Honda kat rumah tuu kat Bagan Serai :)

( ehsan dari pakcik Google )

haa . lagu ni haa Honda dea :) cuma , dea punya warna hitam . ngee ~ moto tu daa macam madu aku pulak ;) aku salu marah bila moto tu buat hal and si dea mengalami kesukaran untuk berangkat ke tempat kerja . Haishh ~ walaupun si dea cuma ada moto tu , aku bersyukur juga . tapi , tak pernah lagi naek moto ni . ggrrrrrrr !

 3. SAMSUNG GALAXY (fon touch sekerin kononnya)

( ehsan pakcik Google )

HAHAA ! ni lagii permintaan MELAMPAU akibat daripada perasaan cemburu terhadap fon baru dea and rasa bengang terhahap fon aku sendirik yang suda bengap ==' . huhh ! 
satu malam , tak lama sebelum aku memasuki mood SPM , aku minta benda ni kat dea ;)
 Hahaa ~ kononnya kalau dapat 9A baru bole dapat benda ni :/
aduiiii ~

 4. Karaoke Bersama ! ;) 

( ehsan pakcik Google )

ini part aku paling sukaa ! aku suka nyanyi , dan dea suka nyanyi untuk aku . HAHAA ~ 
teringin sangat nak nyanyi sama-sama . aku rasa SWEET ! 
^___________^

~~~~~~~~~~~~~~~

kayy kayy ! enough untuk aku ! part ni maybe yang pelik sikit .
HAHAA ^___________^

ini pulak permintaan dea yang boleh aku katakan agak aneh ! tapi , bila aku duk belek-belek pakcik Google , wujud pulak benda alah ni :/
habes laa aku kali ni . HAHAA ~

* Permintaan Si Dea ! *

( ehsan dari pakcik Google )

bila aku kata kat dea aku nak buat kek , dea kata pulak kat aku dea nak kek yang macam kat atas tu . dea kata nak kek coklat dengan bentuk tengkorak dan bintang sekali di atas kek tu . fiuuuhhhh ~
gegar lutut aihh . ganaihh sungguh . HAHAA ~

~~~~~~

tapii kannn , yang pink macam kat bawah ni lagi cunn kot ? 
^______^

( ehsan dari pakcik Google )

~~~~~~

fuhhh ! penat ~ 
so, itulah impian-impian KAMI yang tatau laa tahun bila baru boleh tercapai . :)
yang penting dea selalu nasihatkan aku supaya belajar rajin-rajin .
bila dah dapat result gempak , dah ada kerja tetap . 
dah jadi CIKGU ( Mudah-mudahan ) , mesti boleh dapat semua tu :)

~~~~~~

sekarang ni , kami berdua cuba nak capai semua impian dalam hidup .
nak senangkan orang tua dulu :)
*parents comes first*
^_______________^


kayyyy , sampai sini saja contengan aku kali ni kayy ?
mata dah berat plus layu :/
jari-jemari dah penat :(
so , hopefully lepas ni dapat bersua lagi di alam maya ni jika diizinkan-Nya ;)

*pye-pye*

Salam 1 Bloggers !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...