My photo
Papar, Sabah, Malaysia
Daughter to a lovely parents. A sister/friend/teacher-to-be. Akim's Ucuk.

Sunday, December 11, 2011

si dea ? mr. A !

Salam !
Hallu-hallu Bloggers ;)

bersua lagi kita hari ini di ruang alam maya ;)
yaawww ~ entry kali ni , hanya lebih kepada mr. A yang aku gembar-gemburkan di entry yang lepas !
hahaa ~

mr. A atau lebih dikenali sebagai jejaka pujaan hati saya ? ngeee ^__________^
berbunga-bunga hati ini tiap kali suaranya memecah keheningan malam yang sunyi ? ( actually lebih kepada si dea yang seringkali kejutkan den di tengah-tengah malam buta , and cakap berjam-jam ! hahaa )

berkenalan hanya dalam laman M-LIFE , persahabatan yang kami bina sekian lama seringkali mewujudkan rasa curiga dalam kalangan manusia-manusia yang mungkin tidak pernah faham apa sebenarnya erti sebuah PERSAHABATAN ! atau mungkin mereka adalah golongan manusia yang bebal ? 
entahlah ! yang penting , aku dan dea bahagia ;)

dea ? ggrrrr ! apa yang bloggers boleh tau ? 
errr ~~~ 



anak kedua hasil daripada perkahwinan our lovely abah dan umi !
aah ! atau lebih dikenali sebagai " AKIM ATAK " , itu gelaran yang diberi oleh my lovely daddy ;)
hahaa ~

si kacak Akim yang mampu menggetar jiwa ? hahaa ~ entah lah . Tuhan saja yang tahu gelora perasaan ini ;)

terlalu banyak cubaan dan dugaan yang harus aku tempuhi sepanjang perkenalan kami . pahit manis , susah senag kami , buat hubungan kami lagi utuh ;)
Mudah-mudahan :)

dea tempat aku bermanja , menagih kasih , dan dea juga tempat aku melontarkan segala amarah yang terbuku dalam hati ini ;)

dea bukanlah segala-gala bagi aku ! memang hati dea milik aku dan begitu jugak vice versa , namun , kami masih berpijak pada Bumi Allah , dunia yang nyata ;)

terlalu banyak impian , harapan dan cita-cita yang kami pertaruhkan .

~~~~~~~~~

apa pun impian kami , kami hanya mampu sedaya upaya mempertahankan sebuah persahabatan kurniaan-Nya itu dengan sebaik yang mungkin ;)


jodoh kami ? itu RAHSIA Tuhan ;)

apa pun yang terjadi selepas ini , kami hanya mampu serahkan kepada-Nya ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

berbekalkan tenaga yang masih ada , yesss ! aku akhiri contengan kali ini dengan harapan agar kita dapat bertemu lagi di kemudian harinya ! If God Wills ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Salam 1 Bloggers !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...