My photo
Papar, Sabah, Malaysia
Daughter to a lovely parents. A sister/friend/teacher-to-be. Akim's Ucuk.

Wednesday, April 18, 2012

Ohh! How I miss it!


#muka FRUSST!

(yawn..)


K nonsense again & again! Tengah hujan-hujan macam petang hari ni, dengar lagu blues... Buat hati terbuai-buai lah! Lara lagi wa cakap sama lu...

Kenapa kenapa? Why why? What the....?

Teringat zaman muda-muda time sekolah dedulu... 

Sedihh...

#bersuka ria beberapa hari sebelum SPM 2011!
#comel kan my babe Chel!

#K. Diorang senget!
#Cikgu kami yang sangat cool!

#Madam Slyvia yang seriously LAWAK!

#K. Ni Abah terbaik!

Eh ehh! Nak tengok lelaki paling HANGAT di pasaran?


#K. Jangan bunuh I!
#Di rumah Syazwani! Makan makan raya!
#Waktu bertandang ke rumah Ekin! Kami buat macam rumah sendiri!
#Yang ni kami tumpang makan di rumah PizzaHut.



Apa fungsi aku buat entry yang sarat dengan gambar ni? Sebab aku rindu! Rindu nak bangun malas-malas ke sekolah bila Mummy kejut tiap pagi!

p/s : Itu tak termasuk macam mana fon aku duk berdering/menjerit bila Mr. A kol banyak kali suruh p mandi... K. Itu dulu!

K. Move on...
#Muka frust hafal fakta Biologi!
#Keadaan bilik tiap malam! Dulu laa...
#Mereka? My babes! Ohmaiigoaattt! ngehngehngeh~
#Bergilaa dengan my babe Dondon!


Sekarang, everything had changed! Totally changed! No kidding. Ohh. How I missed the time. The books. The teachers. The school... But never the Big Boss......

What are we now? 

Party's rockinnn...? Naaahhhh... I dont think so. Those memories were just too hard to let go...

High school is over! 

#K. Gambar ni merepek! What the..?


Still. The time keep moving. Past is past! Lot more to discover. Isnt it? Ohmaiigoaaat! Kenapa rasa macam jiwang? 

Euuuwwwww~

#A view of SMK Kinarut.

5 tahun habiskan masa di sekolah tu... Dari budak perempuan yang masih lagi tarik-tarik hingus... Aku transform kepada Cik Pengawas yang garang k. GARANG! Then, kepada seorang Cik SPM yang gila-gila...

Pengalaman betul-betul buat aku jadi lagi matured... Really? Ohmaiigoaatt. Terharu I. K sumpah annoying...

#Shirley Esther Peter!


So, that is it! Aku suda tempek memori yang bersisa di sini!

Until next time, stalkers...

xoxo

9 comments:

yazid_ajidz said...

terjiwangggg ak sher haha..u r the best..
all my fren?miz u all guys=)

Vanessa said...

Gila weyh..soo much memories~

I really really miss them!

Sherly Lily said...

Yazid! : miss u too babe! :))

Lea : jangan nangis k. :PP

ameerul ashraf said...

waaa...seronoknye...teringat time skola dulu

Sherly Lily said...

hehee. sama laa kita. rindu nak ke sekolah lagi. :)

ameerul ashraf said...

tu la...walaupun time skola tu sangat-sangat memenatkan
tapi best. . .

Sherly Lily said...

tau takpa! hehe :D time sekolah the best! :)

aidajusoh said...

mmg banyak sgt memori kt skolah dulu :)

Sherly Lily said...

@aidajusoh kaannnnnn. sedih.. hmm :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...